Pénzügyi virtuális asszisztencia –
kézben tartjuk a céged pénzügyeit és
átláthatóvá tesszük az eredményeit

Egy sikeres vállalkozás egyik legnagyobb kihívása a pénzügyek átlátható és pontos kezelése. Sok vállalkozás rendszeresen szembesül azzal, hogy az adminisztráció, a számlák, a kintlévőségek és a könyvelővel való kapcsolattartás rengeteg időt és energiát emészt fel. Erre a problémára nyújtunk hatékony megoldást mi, a TOPVA virtuális asszisztens ügynökségként: profi pénzügyi adminisztrációs támogatást adunk pontosan annyiban, amennyire szükséged van – rugalmasan, költséghatékonyan és szakértői háttérrel.

15+

év operatív tapasztalat

20+

iparágban dolgoztunk

50+

feladat, amit ránkbízhatsz

megspórolt óra

A TOPVA pénzügyi virtuális asszisztensei
leveszik a válladról az adminisztráció
és a kintlévőségek
terhét.

Készen állsz arra, hogy végre rend legyen a céged pénzügyeiben? Nem számít, hogy a hiányzó számlák, a kintlévőségek vagy az átláthatatlan kimutatások okoznak fejtörést – mi levesszük a terhet a válladról. Kérd ingyenes, kötelezettségmentes konzultációnkat, ahol bemutatjuk a folyamatainkat, átbeszéljük a vállalkozásod igényeit, és megmutatjuk, hogyan tudunk segíteni abban, hogy pénzügyeid gördülékenyebben működjenek. Adj magadnak több időt, nyugalmat és fókuszt – mi addig rendet teszünk a számok között, hogy te a növekedésre koncentrálhass.

Virtuális pénzügyi asszisztenseink
gondoskodnak mindenről:
számláktól a kimutatásokig

Egy cég pénzügyeinek kezelése nemcsak számlák rögzítését és könyvelési anyag előkészítését jelenti. Ide tartozik a kintlévőségek nyomon követése, a banki ügyintézés, a pénzügyi kimutatások összeállítása és az elemzések készítése is. Ezek mind precíz, rendszeres odafigyelést igényelnek – ugyanakkor sok esetben nincs szükség teljes munkaidős szakemberre.

Számlák kiállítása

Elkészítjük és kiküldjük a számláidat időben, a jogszabályoknak megfelelően.

Bejövő számlák iktatása

Rögzítjük és rendszerezzük a beérkező számlákat, hogy minden könyvelésre kész legyen.

Banki utalások előkészítése

Előkészítjük a szükséges utalásokat, neked csak jóvá kell hagynod.

Házipénztár
vezetése

Naprakészen vezetjük a készpénzes tranzakciókat, így mindig pontos képet kapsz a pénztárról.

Kintlévőség kezelés

Figyeljük a határidőket, utánkövetjük a kifizetéseket, és segítünk a kinnlévőségek behajtásában.

Könyvelési anyag összeállítása

Összegyűjtjük és rendszerezzük a könyveléshez szükséges adatokat és dokumentumokat.

Kapcsolattartás a könyvelővel

Kommunikálunk a könyvelőddel, hogy minden információ időben és pontosan eljusson hozzá.

Hiányzó számlák bekérése

Felvesszük a kapcsolatot a partnereiddel, és pótoljuk a hiányzó bizonylatokat.

Kimutatások és beszámolók készítése

Részletes riportokat adunk a vállalkozásod pénzügyi helyzetéről, érthető formában.

Kontrolling feladatok ellátása

Elemzéseket és előrejelzéseket készítünk, hogy tudd, merre tart a céged.

Nyilvántartások vezetése

Rendben tartjuk a pénzügyi nyilvántartásaidat, hogy bármikor visszakereshető legyen minden adat.

Bérszámfejtés

Pontosan elkészítjük a dolgozók bérszámfejtését, hogy minden kifizetés időben és szabályosan történjen.

Kérem az ingyenes konzultációt

Szabadulj meg a pénzügyi terhektől – bízd a számokat ránk!

Milyen eredményeket érhetsz el velünk? A pénzügyi virtuális asszisztens igénybevétele nemcsak időt szabadít fel, hanem közvetlen üzleti előnyöket is hoz:

Több szabadidőd lesz

nem kell számlák, utalások és határidők után rohangálnod.

Átláthatóbb működés

minden adat rendszerezve, naprakészen áll rendelkezésedre.

Pontosabb pénzügyi döntések

kimutatások és elemzések segítségével valós képet kapsz a vállalkozásod állapotáról.

Költséghatékonyság

nem fizetsz feleslegesen egy teljes állású munkatársért, csak annyit, amennyi munkát valóban igénybe veszel.

Tapasztalat és szakértelem

mivel több cégben dolgozunk párhuzamosan, széles körű rálátásunk van a pénzügyi folyamatokra, amit a te vállalkozásodban is kamatoztatunk.

A szoftverek és alkalmazások, amikhez értünk

A pénzügyi virtuális asszisztens szolgáltatásunk során számos szoftvert és online alkalmazást használunk, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják a mindennapi pénzügyi adminisztrációt. A teljesség igénye nélkül ide tartoznak a számlázóprogramok, könyvelői rendszerek, projektmenedzsment eszközök, kommunikációs platformok és felhőalapú tárhelyek is. Ezek segítségével gördülékenyen tudjuk kezelni a céged pénzügyeit, bármilyen környezetben is dolgozol, így mindig biztos lehetsz abban, hogy adatbiztonság és hatékonyság mellett történik minden folyamat. A te cégedben más szoftvert használtok? Nem gond. Gyorsan tanulunk.

Egy csapatnyi pénzügyi szakértő a zsebedben –
annyi órában, amennyire szükséged van.

Sok cégvezető már megtapasztalta, mennyi idő és energia szabadul fel, ha a pénzügyi feladatokat kiszervezi. Ügynökségként nem egyetlen ember munkájára építünk, hanem egy összehangolt csapatra, amely biztosítja, hogy a feladatok folyamatosan, pontosan és határidőre elkészüljenek.

Ha eddig nehézséget okozott megfelelő pénzügyest találni, vagy úgy érzed, a cégedben nincs elég munka egy főállású munkatársnak, akkor a pénzügyi virtuális asszisztens szolgáltatás pontosan neked való. Rugalmas, költséghatékony és szakértői segítséget adunk, amivel új szintre emelheted a vállalkozásod működését.

Hogyan vesszük át a pénzügyi feladatokat?

A közös munka első lépése egy ingyenes konzultáció, ahol megismerjük a vállalkozásod működését, a jelenlegi pénzügyi folyamataidat és a kihívásaidat. Ha kölcsönösen úgy döntünk, hogy szeretnénk együtt dolgozni, kialakítunk egy rendszert, amelyben a feladatok átláthatóan és ellenőrizhetően kerülnek kiosztásra a virtuális asszisztens csapatunknak.

  • Ha hiányzó számlák pótlására van szükség, átvesszük a partnerekkel való egyeztetést.
  • Ha kintlévőségeid vannak, mi figyeljük a határidőket és kezeljük az utánkövetést.
  • Ha a könyvelődnek anyagot kell leadni, mi állítjuk össze és biztosítjuk, hogy minden a helyén legyen.
  • Ha pénzügyi kimutatásokra van szükséged, elkészítjük és értelmezzük is az adatokat.

Minden folyamat során szoros kapcsolatot tartunk veled, így nem kell attól tartanod, hogy kikerül a kezedből az irányítás – épp ellenkezőleg: minden korábbinál jobban átlátod majd a vállalkozásod pénzügyeit.

Pénzügyi adataid nálunk biztonságban lesznek – óvjuk az üzleti titkaidat

Tudjuk, hogy a pénzügyi adatok különösen érzékenyek, és nem könnyű megbízni egy külső céget a vállalkozásod legfontosabb információival. Nálunk a bizalom és az adatvédelem az elsődleges szempont. Minden pénzügyi folyamatot biztonságosan, titoktartással kezelünk, és csak az általad jóváhagyott hozzáféréseket használjuk, legyen szó banki rendszerről, számlázó programról vagy egyéb pénzügyi alkalmazásokról. Üzleti titkaid és érzékeny adataid védelme mellett olyan rendszert biztosítunk, ahol minden mozgás nyomon követhető, és te mindig kontrollálhatod, ki és milyen feladatot végez. Így teljes nyugalommal bízhatod ránk a céged pénzügyeit, miközben te a növekedésre koncentrálhatsz.

Bízd ránk a pénzügyeid biztonságát – kérd ingyenes, kötelezettségmentes konzultációnkat, és győződj meg róla, milyen nyugodtan kezelheted az üzleti adataidat!

A TOP•VA virtuális asszisztens csapatával könnyedén veszed majd az akadályokat és a TODO listád elemei egytől egyig kipipáljuk.

100% elégedettség garancia.

Ha nem teljesítjük, amit vállaltunk vagy nem vagy elégedett a szolgáltatásunkkal, a befizetett szolgáltatási díjat 100%-ban visszatérítjük. Azonnal.*

GARANCIÁINK